Rețeta Săptămânii: Clătite de ovăz

Rețetă oferită de Beneka.

Una dintre rețetele preferate pentru micul dejun o reprezintă clătitele. Le putem umple cu „te miri ce” și practic nu există combinație greșită. Există însă o combinație care nu doar că nu ne face bine, ci ne îndreaptă cu pași mărunți, dar siguri, spre boli cronice: făina albă și zahărul. Două alimente puternic procesate, ce nu reprezintă decât calorii „goale”, în defavoarea organismului nostru și cu efecte pe termen lung. Putem însă fenta rețeta și să punctăm pentru sănătate, înlocuind făina albă cu ovăzul și zahărul cu banane coapte bine. Gust irezistibil, sănătate menținută pe linia de plutire, o dimineață perfectă, plină de energie!

 

Ingrediente pentru 3 porții:

- 300g fulgi de ovăz

- 3 ouă

- 2 banane

- 300ml lapte integral

- 10g scorțișoară

- fructe de pădure

- miere

 

Preparare:

Smotocim bine la furculiță bananele și le adăugăm peste ouăle bătute. Turnăm apoi laptele și omogenizăm. Fulgii de ovăz îi facem făină, adică îi facem pulbere la râșnița de cafea și îi integrăm încet în compoziție. La sfârșit adăugăm cu măiestrie scorțișoara. Punem o tigaie antiaderentă pe foc și începem să coacem clătitele. Le facem mai micuțe și mai dodoloațe decât cele clasice, le clădim frumușel una peste cealaltă, iar în final le ornăm cu fructe de pădure și le mâzgâlim cu miere. Absolut irezistibile!

➡ VEZI AICI TOATE REȚETELE SĂPTĂMÂNII by Beneka Nutrition