Rețeta săptămânii: Macrou la grătar

Rețetă oferită de Beneka.

Prima întrebare când auzi de pește este „Are oase”?... Normal că are oase, doar e vertebrată, însă asta nu ar trebui să te oprească din a te bucura din plin de beneficiile pe care le aduce consumul său. Și dacă tot veni vorba, macroul nu are atât de multe oase: pe lângă coloana vertebrală și coaste, mai are câteva oase de-a lungul spatelui, pe care dacă le alegi rapid de la început, ai rezolvat problema. Surpriza cea mai mare, însă, este ca nu trebuie să îl condimentezi. Gustul său dulceag și aroma specifică sunt suficiente pentru a-ți oferi o experiență gastronomică de neuitat. Nici legumele nu au nevoie de condimente, din același motiv. Poftă mare, cu savoare!

Ingrediente pentru1 porție:

- 1 buc macrou proaspăt

- 1 ceapă

- 1 ardei kapia

-  2 roșii

 

Preparare:

Pregătim macroul: îl spălăm cu apă rece, îl curățăm bine în interior (nu are solzi, deci treaba e pe jumătate terminată) și îl spălăm din nou cu apă rece, de data aceasta și pe interior. Spălăm și legumele și le tăiem în bucăți mari. Acum urmează partea cea mai „complicată”... Se așează tacticos toate într-o tigaie antiaderentă, se întorc de pe o parte pe cealaltă, până se rumenesc bine, după care se scot pe un platou. Pentru un efect mai puternic de grătar se poate folosi o tigaie antiaderentă cu striații.

➡ VEZI AICI TOATE REȚETELE SĂPTĂMÂNII by Beneka Nutrition