Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions anunță noi inițiative în 2017 pentru a sprijini tinerii creativi să se dezvolte în industrie.
Pentru a împărtăși și a promova ideile tinerilor creativi, Cannes Lions lansează “Viitorul creativității: Sondajul creativ al elevilor de la Cannes”, chestionar deschis celor până în 30 de ani și va măsura modul în care tinerii creativi se raportează la industrie și la viitorul lor în cadrul acesteia. Rezultatele vor fi publicate în luna mai.
Școala dedicate tinerilor creativi se bazează pe oferta de formare și învățare de renume mondial, lansând Școala de Noapte. Campusul școlii va fi transformat după întuneric într-un spațiu pentru toți participanții la Cannes Lions să vină să exploreze idei creative și să se distreze prin ateliere artizanale. Participanții vor fi intervievați de Jon Burkhart, co-autor al revistei Newsjacking: Geniul urgent al publicității în timp real și co-fondator al Geniului urgent, primul blog din lume dedicat creativității.
Cannes Lions lansează cel de-al treilea program Masters of Creativity, proiectat pentru a sprijini talentul industriei pentru a face trecerea în managementul superior. Acest summit provocator, disponibil pentru descărcare de pe site-ul www.canneslions.com, cere participanților să convingă consumatorii europeni de adulți că biscuiții Oreo nu sunt doar pentru copii. Acesta va fi condus de Jill Baskin, Mondelz International VP Global Creative, și Karen Costello, director executiv al SVP, Agenția Martin.
Profesorii din 2017 sunt:
Conținut: Eleonore Ogrinz, șef de publicitate internațională, Red Bull
Eficiența creativă: Adrian Farina, vicepreședinte senior marketing, Visa, Inc-Europa
Vânzări creative: Beth Rilee-Kelley, președinte, Agenția Martin
Creativitate: Rob Reilly, Președinte Creativ Global, McCann Worldgroup
Date: Alan Schulman, directorul național al marketingului și experienței creative, Deloitte Digital
Inovare: Scott Galloway, Profesor Clinic, Școala de Afaceri NYU Stern
Media: Nick Brien, CEO global, iCrossing și președinte al Hearst Marketing Services
Conducerea strategică: Sarah Watson, BBH Global și NY Chief Strategy Officer
Începând de duminică, 18 iunie, delegații participă la opt prezentări exclusive ale unor profesioniști de vârf și sunt apoi repartizați în echipe multidisciplinare, multifuncționale, care își vor prezenta ideile vineri, 23 iunie. Juriul este prezidat de Keith Reinhard, președintele Emeritus, DDB Worldwide și principalii oficiali de marketing ai echipei Mondelēz International.
“Oreo este brandul preferat al lumii, dar există încă loc pentru a crește”, spune Baskin. “Așteptăm cu nerăbdare să vedem cum acest grup dinamic al creativilor și al ambasadorilor de brand găsește modalități prin care europenii să-l considere pe Oreoadecvat atât pentru adulți, cât și pentru copii”.
Steve Latham, șeful Talentului și Instruirii de la Cannes Lions, explică: “Tânăra generație de creativi este cel mai valoros asset al industriei. Prin înțelegerea modului în care se simt, industria se poate asigura că rămâne o alegere atractivă a carierei. De aceea am lansat “Viitorul creativității: Sondajul creativ al elevilor din Cannes”. Latham a adăugat: “Școala de Noapte este sinceră, revigorantă și invităm participanții să-și împărtășească viața creativă secretă și să-și sărbătorească talentele ascunse. Abia așteptăm să ne deschidem ușile în iunie. “
Autor: Mirela Podea