Salata de pătrunjel cu lămâie, săţioasă şi foarte sănătoasă!

Zero calorii și conținut crescut în substanțe nutritive. Iată ce ofertă pătrunjelul! Recomandarea este sa nu il folosiți doar in mancaruri gătite!

Conţine acid folic din belşug, adică un nutrient important în prevenţia cancerului. Are şi multă vitamina C, pe care organismul nu poate s-o producă şi nici s-o depoziteze. Vorbim despre pătrunjel, vedeta verdeţurilor. Clorofila este unul dintre cei mai puternici antioxidanți naturali care generează viaţă în interiorul celulelor plantelor, iar odată ajunsă în interiorul organismului uman, aceasta generează acelaşi lucru. Fierul non-hemic din pătrunjel se poate absorbi corect dacă îl combinaţi cu puţină zeamă de lămâie. De altfel, uleiul presat la
rece şi lămâia nu trebuie să lipsească din nicio salată. Substanţa grasă vine cu alte beneficii. Uleiul adăugat în salate facilitează absorbţia vitaminelor liposolubile care se găsesc în legumele şi verdeţurile puse acolo. Şi nu rataţi nici sucurile făcute în blender, în care puteţi adăuga pătrunjel din belşug. Acesta se poate pune în orice mâncare gătită, la finalul preparării, ca să nu îi distrugeţi vitaminele. Dacă vă doriţi o masă consistentă, combinaţi frunzele cu puţin cuş- cuş, lămâie, ulei, dar şi cu usturoi pisat. După un astfel de festin, senzaţia de saţietate este garantată. În locul preparatului din grâu, puteţi folosi boabe de porumb dulce.