Rețeta săptămânii: Budincă de chia

Rețetă oferită de Beneka.

Celebra și faimoasa budincă de chia, ai tot auzit de ea, dar nu prea te-ai lămurit deocamdată cum stă treaba. Să începem cu începutul... chia face parte din categoria aia de alimente pe care nu le consumi decât la meci; exact, semințe! Probabil ai auzit că sunt bogate în calciu și fier și toate bunătățile pământului și ai auzit bine, doar că nu poți beneficia chiar de toate și mai ales deodată, pentru simplu fapt că neam de neamul tău nu a consumat chia și prin urmare corpul tău nu prea știe ce să facă cu ea. Așa că trateaz-o ca pe orice alt aliment, mănâncă ocazional o lingură, două, pentru a diversifica meniul dar nu o pune la icoană, pentru că e doar un alt aliment care trebuie însoțit de multe altele pentru a completa nutrienții unei zile încărcate. Iar dacă ești în pană de idei, îți sărim în ajutor cu o rețetă delicioasă, răcoroasă și plină de vitamine și antioxidanți.


Ingrediente pentru 1 porție:
- 1 iaurt mic (140g)
- 1,5 linguri de chia
- 2 linguri de coacăze
- 2 linguri de cătină
- 2 banane
- căpșuni sau alte fructe de decor


Preparare:

Amestecăm chia cu iaurtul și o băgăm la frigider pentru 30 min. Amestecăm cocăzele cu banana la blender (dacă sunt congelate le lăsăm întâi să se dezghețe), apoi supunem și cătina aceluiași tratament. După ce au trecut cele 30 minute, scoatem chia de la frigider și începem să ne umplem frumos paharul cu budincă: un strat de chia, unul de coacăze, unul de chia, unul de cătină și tot așa. La sfârșit decorăm cu bucățele colorate de fructe.
Și gata, desertul nostru vesel și colorat e gata de savurat!

➡ VEZI AICI TOATE REȚETELE SĂPTĂMÂNII by Beneka Nutrition