Am vrut să comand pizza. Am intrat pe site, am frunzărit meniul, am pus bombele calorice în coș, am ales plata cu card-ul și am dat să plasez comanda, numai că ceva a mers prost în sistemul lor. Banii au fost retrași de pe card, dar comanda nu a ajuns la ei.
Deja îmi făceam scenarii, cum o să sun și o să vorbesc cu o acritură care o să-mi spună că nu știe / nu e vina lor / cine m-a pus să plătesc cu card / de ce n-am bască, plus alte tâmpenii care mi-au venit în minte, nu din cauza unei imaginații bogate, ci din experiență, chestii trăite de-a lungul existenței mele de consumator. Surprizăăă!
Mi-a răspuns o domnișoară politicoasă, care mi-a spus că, într-adevăr, nu știe ce s-a întâmplat, dar că o să fiu sunat de superiorul ei în cel mai scurt timp. La nici 10 minute după prima convorbire m-au sunat, mi-au explicat ce s-a întamplat și mi-au promis că a doua zi, de dimineață, voi avea banii înapoi pe card.
A doua zi de dimineață m-au sunat din nou să verifice dacă totul e în regulă, dacă mi-am recuperat banii și și-au cerut scuze a nu știu câta oară. În total am vorbit cu ei 10 minute.
Nu m-am enervat, nu mi-am pierdut timpul cu discuții în care să fie evident că sunt luat de prost, nada. Am o problemă, o expun, căutăm o soluție, rezolvăm problema. Cât de greu o fi? Să vă spun că în altă parte am găsit un fir de păr în pizza și una din întrebări a fost dacă prietena mea are părul lung?