„Secretul Fericirii” - Regizat de Vlad Zamfirescu, e un film inspirat din viața reală

 

 

Foto: Adi Marineci

„Secretul Fericirii”, după un scenariu scris de Alexandru Popa, urmărește doi prieteni care descoperă că fericirea unuia depinde de nefericirea celuilalt, pentru că resursele de fericire sunt limitate, și reprezintă debutul regizoral al actorului Vlad Zamfirescu. Din distribuție fac parte Vlad Zamfirescu, Irina Velcescu și Theo Marton.

De ce a ales să regizeze acest film, Zamfirescu explică: „pentru că, dacă ești viu, o poveste bună nu te lasă indiferent. Am citit scenariul, mi-a plăcut, am știut că trebuie să fac un film. Când ți se întâmplă ceva puternic, important, arzi să spui, să dai mai departe. Am citit scenariul, l-am dat și altora să-l citească, am strâns o echipă de actori excepționali, am avut norocul unui producător care a crezut în proiectul asta, de la prima lectură, am făcut zeci de repetiții, poate sute, și totuși nu încetez să mă mir de simplitatea, forța și adevărul „întâmplărilor” din „Secretul fericirii”.

Acțiunea se desfășoară într-o seară, între prieteni, acasă la Tom, care îşi împinge soţia, Ana, şi prietenul cel mai bun, David, în situaţii mai mult decât absurde, căutând să-i facă să dezvăluie secrete bine păzite. Construcția, atent gradată, mizează pe umor, replici simple și adevăruri incomode.

Foto: Cristofor Lăzărescu 

„Secretul Fericirii” nu este un clișeu, este un film de comedie cu totul surprinzător a cărui poveste m-a cucerit, de la prima lectură a scenariului. Promitem o comedie cu multe răsturnări de situație care va ține spectatorii cu sufletul la gură. O comedie pe care publicul o va savura, până la final și la care nu va apuca să își verifice telefonul, paginile de Facebook sau Instagram”, explică și producătorul Cristina Dobrițoiu.

„Secretul Fericirii”, o producție Movie Production Entertainment, atinge o problemă universal valabilă, despre resorturile fericirii și ale reversului ei. Există un mesaj adevărat în poveste, iar creatorii filmului își doresc ca mesajul să ajungă la cât mai mulți oameni.