MRM // McCann declarată agenția anului, iar KFC premiat cu Trofeul Digital Client of the Year by glo, la Internetics 2018

În cadrul Galei de Premiere Internetics 2018, festival ce premiază inteligența digitală, organizat în 28 noiembrie, la DESCHIS Atelier, au fost acordate 48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint și un Grand Prix. Trofeul Agenția Anului a revenit MRM // McCann cu 13 trofee obținute și alte cinci nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year by glo, pentru prima oară stabilit pe baza punctajului și a tuturor premiilor obținute, a mers anul acesta la KFC, grație celor 4 trofee Gold, 2 Silver și o nominalizare.

În total, în cadrul Internetics 2018 au urcat pe scenă 15 agenții și companii: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Friends \ TBWA Bucharest, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Bucharest, Lidl România, MRM // McCann, MSL The Practice, MullenLowe Bucharest, Publicis România, Tribal Worldwide România, WOPA, United Media & Heist Industries.

Conform punctelor acumulate din premiile si nominalizările obținute, topul celor mai premiate agenții este:
1. MRM // McCann;
2. Leo Burnett Bucharest;
3. Jazz Communication;
4. Publicis România;
5. MSL The Practice.

Topul clienților arată:
1. KFC;
2. Telekom (2 trofee de Aur, 2 de Argint și 4 nominalizări);
3. Coca-Cola (cu 2 trofee de Aur, 3 de Argint si alte 4 nominalizări);
4. Lidl România (2 trofee de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizări);
5. Sistemul Medical MedLife (3 trofee de Aur).

Ioana Mircea- Redactor-șef Zile și Nopți Brașov