Uber lansează o nouă funcționalitate de siguranță prin care se asigură că șoferii parteneri și utilizatorii sunt bine

 

 

 

 

Încă de la prima noastră cursă de acum aproape 10 ani, GPS-ul a stat în centrul experienței Uber. Fiecare călătorie este pe hartă, ca să știm unde și când te deplasezi, și cine este la volan.
Aceste date au contribuit la creșterea responsabilității noastre și ne-au permis să facem călătoritul o activitate sigură.

Un număr mare de curse Uber au loc fără incidente, iar datorită tehnologiei noastre și a datelor prin care le accesăm prin GPS sau prin senzorii telefoanelor smart ale șoferilor, putem detecta atunci când ceva nu e tocmai în regulă. Astfel, am dezvoltat cea mai recentă funcționalitate, RideCheck. Aceasta detectează neregularități, ca posibile accidente sau opriri prea lungi, neprogramate, și vine proactiv cu instrumente de care utilizatorii și șoferii ar putea avea nevoie pentru a primi ajutor.

Opțiunea RideCheck se lansează treptat pentru toți utilizatorii și șoferii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

„Această funcționalitate aduce împreună mai multe opțiuni pe care le-am dezvoltat în ultimii ani, ca butonul de urgență, centrul de siguranță sau contactele de încredere, care apar pe ecran atunci când utilizatorii sau șoferii au nevoie de ele. Este un exemplu bun prin care demonstrăm felul în care călătoriile devin mai sigure cu ajutorul tehnologiei, ceea ce ne ajută să prevenim incidente și să setăm un standard pentru siguranță în ridesharing. Deși suntem mândri de progresul pe care l-am făcut, atunci când vine vorba de siguranță, munca noastră nu se oprește niciodată.” - Nicoleta Schroeder, Manager Uber România

Când RideCheck este activat, atât utilizatorul, cât și șoferul, vor primi o notificare care îi va întreba dacă totul este în regulă. Aceștia ne pot notifica prin aplicație că nu s-a întâmplat nimic sau pot utiliza butonul de urgență pentru a semnala un accident, sau pur și simplu să distribuie călătoria cu un contact de încredere. 

RideCheck le aduce aminte călătorilor și șoferilor că avem grijă ca ei să fie în siguranță. De asemenea, îi va încuraja pe utilizatori să raporteze orice situație. Fiecare incident este tratat cu seriozitate indiferent de cât de mic este. În calitate de companie tehnologică, ne bazăm pe date pentru a continua să învățăm și să ne îmbunătățim serviciile. Întotdeauna am încurajat raportarea în aplicație și sperăm ca această nouă funcție să crească numărul de notificări astfel încât să creștem siguranța pe platformă.

Am introdus un buton pentru discriminare care va permite utilizatorilor și șoferilor să raporteze momentele în care sunt discriminați, prin simpla apăsare a unui buton. Această funcționalitate susține politica strictă a companiei Uber împotriva discriminării și ne ajută să identificăm cu precizie diferite cazuri.