#ZILESINOPTI ACASA | Mișcare în autoizolare

Această perioadă este una extrem de grea pentru întreaga omenire, dar dacă respectăm indicațiile date de persoanele avizate, în speță medicii, situația se va remedia în curând. Pentru cei mai mulți oameni, cea mai cruntă recomandare este statul în casă. Moment în care nu mai avem grijă la alimentație, ignorăm mișcarea iar programul nostru devine unul haotic, corect? Acum vom vorbi despre mișcare.

S-au închis sălile, n-am voie să ies afară din casă pentru a alerga, ce mă fac? Această întrebare m-a bântuit și pe mine timp de câteva zile, dar am aflat răspunsul: fac exerciții acasă.

Da, știu că e mult mai greu să îți găsești cheful și motivația când ești acasă pentru că atmosfera din propria casă te îndeamnă la relaxare. Dar asta nu înseamnă că nu poți crea acasă atmosfera de la sală. Pune o muzică antrenantă și dinamică pentru început. Cât despre exerciții, nimic mai simplu. Nu ai nevoie de greutăți, de gantere, haltere sau de aparate, nu! Ai nevoie de voință pentru a începe. Poți să faci doar exercițiile elementare cu greutatea corpului, cum ar fi : flotări în diferite variații, abdomene în diferite variații, genuflexiuni, sărituri, chiar și gimnastică.

Așadar, nu avem nevoie de sală și de aparatele de acolo ca să ne menținem în formă, avem nevoie doar să începem să ne antrenăm acasă și să nu mai fim atât de confortabili, iar dacă eu am reușit să mă apuc de aceste exerciții, cred cu tărie că oricine poate.

În final, vă voi atașa un link cu un circuit super ușor care durează doar 10 minute, nu necesită prezența vreunui echipament, deci puteți să faceți exercițiile odată cu persoana din videoclip pentru a învăța cât mai bine mișcările. În cazul în care sunteți începători și nu prea ați mai făcut sport, v-aș recomanda să faceți o singură dată acest circuit până vă veți adapta. Cât despre intermediari sau avansați în sport, puteți să faceți acest circuit de 3 ori pe zi, pentru că în total sunt doar 30 de minute, dar aceste 30 de minute vă pot menține sau chiar îmbunătăți condiția fizică. Menționez că aceste exerciții sunt perfecte atât pentru fete, cât și pentru băieți.

credit photo header https://www.theglobeandmail.com/

Recomandare de Răzvan-Ionuţ Greu