GREEN | 5 idei de activități sportive în București pe vremea pandemiei de COVID-19

Chiar dacă s-au mai relaxat lucrurile, nu trebuie să uităm că virusul e încă printre noi și pandemia nu a trecut. Activitățile sportive în aer liber sunt mai mult decât indicate, dar doar cele individuale și care ne permit să păstrăm distanța față de alți oameni. Iată 5 idei de activități sportive pe care le poți face în siguranță în București.

Ciclism în Delta Văcărești

Parcul Natural Văcărești are și un traseu de eco-ciclism, așa că, în loc să te plimbi cu bicicleta prin parcurile care deja au devenit aglomerate, încearcă să explorezi pe două roți această minune a naturii. Traseul măsoară 8 km și străbate digul care înconjoară parcul precum și potecile centrale ale acestuia. 

TRX în Parcul Tineretului

Nu trebuie neapărat să mergi la sală pentru un antrenament de TRX. O poți face și în aer liber, trebuie doar să găsești un copac cu crengi mai rezistente. Alege să faci treaba asta în Parcul Tineretului pentru că e destul de mare ca să poți să-ți găsești un loc ferit și un copac de care să agăți benzile de TRX pentru a un antrenament de o oră. Pe canalul de YouTube TRXtraining vei găsi foarte multe idei de astfel de exerciții. 

Yoga pe o insulă din IOR

Că poți să faci yoga în aer liber nu e o noutate, dar, dacă vrei să fie la o distanță cât mai safe de ceilalți oameni din parc, atunci alege să-ți aliniezi chakrele pe o insulă. Nu trebuie să iei avionul ca să ajungi pe una, ci doar să dai o fugă până în Parcul IOR, care are 4 insule accesibile prin simpla traversare a unui pod. 

Jogging în Herăstrău, la primele ore ale dimineții

Cu alergările în aer liber în vremea pandemiei de COVID-19 e un pic complicat, pentru că există multe recomandări din partea specialiștilor care spun că, pentru a micșora riscurile de infectare, trebuie să alergi la distanță de 2 metri de alți oameni, iar când bate vântul, la distanțe chiar mai mari. De aceea, pentru jogging e ideal să alegi un parc cât mai mare (cum e Herăstrăul), cu destule alei care să nu fie atât de populate și să faci treaba asta la primele ore ale dimineții. 

Stair climbing în Parcul Carol I

 Antrenamentele pe trepte sunt unele dintre cele mai bune pentru dezvoltarea musculaturii picioarelor și una dintre cele mai bune opțiuni pentru un antrenament cardio. Ca să fii sigur că ai la dispoziție destule trepte, mergi în Parcul Carol I, în fața Mausoleului, dar fă-o tot dimineața devreme, pentru a evita aglomerația. 

Material realizat de Gruia Dragomir, Redactor Zile şi Nopţi