Muzeul Municipiului București vă invită să vizitați, începând cu data de 24 iulie 2020, la Palatul Suțu, expoziția „Reclama modelează lumea”. Puternic instrument de promovare, cu rolul de a convinge și de a câștiga încrederea potențialilor cumpărători, reclama este un element important care reflectă și poate schimba stilul de viață și evoluția gustului, modelează atitudinile și comportamentul, sau, de ce nu, poate promova obiceiuri nesănătoase.
Expoziția va putea fi vizitată în perioada 24 iulie – 13 septembrie 2020.
O combinație între comunicare și marketing, reclama a devenit rapid parte integrantă a oricărei afaceri, folosită pentru a crea o impresie memorabilă. Impactul pozitiv al unui produs sau serviciu și recunoașterea acestuia pot fi cheia succesului. Reclama implică strategie și gândire; ea poate crea emoție, căci se bazează pe culoare, pe simțul tactil, pe miros, sunet, muzică sau gust. De multe ori, nostalgia poate determina modul în care percepem o reclamă.
Evoluția reclamei este dictată de ritmul de schimbare a societății, de condițiile socio-economice ale țării de referință, iar influența ei este perpetuă. Pe măsură ce industrializarea s-a extins, oferta de produse și nevoia de publicitate au crescut în același ritm, ilustrând modul în care oamenii trăiesc, cumpără, mănâncă, se distrează și comunică.
Obiectele din cadrul acestei noi expoziții fac parte din mai multe colecții ale Muzeului Municipiului București. Contribuie cu exponate: Colecția Știință și tehnică, Colecția Diverse, Colecția Tipărituri și imprimate, Colecția Sticlă și porțelan, Colecția Fotografii, cărți poștale și clișee fotografice și Colecția Textile și accesorii vestimentare.