Primul mall de unde cumperi și online

Veranda devine mall-ul la care-ți poți face cumpărăturile oriunde te-ai afla în România

Mall-ul Veranda din București se extinde, de această dată și în online, prin dezvoltarea unei platforme de cumpărături prin care aduce mai aproape, la un click distanță, magazinele preferate din mall, dar nu numai. Astfel, indiferent unde te-ai afla în România îți vei putea face cumpărăturile din mall-ul Veranda.

Vezi AICI shop-ul online

 

Această mișcare a fost făcută pentru întâmpinarea dorințelor de shopping ale clienților prin reinventarea noțiunii de proximitate, oferind posibilitatea ca oricine, de oriunde să aibă acces la oferta magazinelor din Veranda.

În același timp acțiunea Veranda este menită să arate că mall-urile pot deveni un actor digital relevant într-o strategie omnichannel și pot potența vânzările retailerilor parteneri chiar și în online, profitând de baza de clienți existentă, catchment area, de brand și de capabilitățile operaționale dezvoltate offline.

Prin extinderea în online, Veranda Mall face un pas în plus, investind în crearea unui marketplace online, cu parteneri de încredere și cu know-how-ul necesar pentru a realiza un produs durabil, sigur și atractiv atât pentru comercianții cu care lucrăm, cât și pentru pentru clienții lor finali.

De la deschidere s-au alăturat șapte comercianți și urmează, în scurtă vreme, și alții, care vor fi dezvăluiți pe parcurs.

Parteneri de renume precum Vtex, PayU și Poșta Panduri întregesc această dezvoltare și le permit chiar seller-ilor din Veranda să își extindă paleta de clienți, devenind accesibili pentru un număr mult mai mare de oameni fără restricțiile geografice ale comerțului de mall. Aceștia pot ajunge astfel să acopere întreaga țară, un beneficiu extrem de important mai ales pentru comercianții cu un singur punct de vânzare.

Datorită parteneriatului cu Poșta Panduri s-a creat și un hub logistic la Veranda, de unde coletele comandate prin platformă vor putea fi distribuite fie direct la pachetomatele din mall, fie preluate de Poșta Panduri și livrate oriunde în țară, în pachetomate sau chiar la ușa clientul.

„Prevedem o schimbare, la nivelul unei mari părți a retailului, a modului de pătrundere pe o piață nouă. Dacă până acum multe branduri preferau să pătrundă indirect, de exemplu printr-o franciză, întâi offline, și de abia după online. Un model de business precum cel dezvoltat de noi are toate șansele să atragă branduri care nu există încă pe piață printr-un model care îmbină ce e mai bun din ambele lumi, și în care coexistă avantajele date de un centru comercial cu agilitatea digitalului. În plus, prin intermediul marketplace-ul ne putem completa oferta de produse și servicii, devenind un mall și mai complet care reușește astfel și să transceandă limitările date de spațiul comercial disponibil. Acest lucru va avea avantaje și pentru partenerii deja existenți și pentru clienți, și pentru partenerii noi.

Pentru partenerii existenți, marketplace-ul va duce în primul rând la consolidarea brandului Veranda și la creșterea atractivității sale, mărind în timp numărul de vizitatori și crescând rata de conversie a acestora. Pentru clienți, marketplace-ul și posibilitatea de livrare în mall a unor produse care nu se regăsesc și fizic acolo (ceea ce deja se întâmplă de mulți ani în piață, însă doar direct la comercianți) va crește atractivitatea Veranda și va transforma mall-ul pentru mai multă lume într-un one stop shop, crescând pe termen mediu și lung numărul de vizitatori ai mallului și atractivitatea sa pentru clienții din zonă. Nu în ultimul rând, partenerii noi vor avea acces la baza de clienți din zona mall-ului, iar intermedierea procesului de către Veranda va crește încrederea în comerțul online și în tranzacțiile efectuate pe platformă, mai ales acolo unde vorbim de nume noi în piață.”, declară Lucian Căruceriu – Owner Representative Veranda Mall.

Așadar, marketplace-ul nu este doar o soluție pe termen scurt. Această mișcare se bazează pe o viziune pe termen lung a comerțului, care ia în calcul schimbările de paradigmă provocate de pandemie și implicațiile sale asupra modelelor de dezvoltare din retail.

https://shop.verandamall.ro/