Băneasa Shopping City anunță deschideri în exclusivitate pentru cea de-a doua jumătate a anului 2020

Băneasa Shopping City anunță deschiderile planificate pentru cea de-a doua parte a anului 2020: primul boutique Yves Saint Laurent Beauty din Europa, urmat de magazinele Hugo Boss, Various Brands și Sport Vision.

Cu peste 40 de branduri disponibile în exclusivitate într-un centru comercial din Romania la care se adaugă alte peste 280 de magazine, Băneasa Shopping City continuă cu succes și anul acesta strategia de diferențiere și de poziționare premium prin aducerea unor branduri de renume internațional, premiere importante, pe care centrul comercial le-a programat anul acesta.

Pentru toți pasionații de frumusețe și branduri de lux, Yves Saint Laurent Beauty Boutique a deschis în data de 23 iulie, în Băneasa Shopping City, primul magazin din Europa. Conceptul premium oferă acces la produse și servicii exclusiviste, precum colecția de parfumerie - Le Vestiaire Des Parfums, sau cea pentru îngrijirea excepțională a pielii - Or Rouge. Pentru o experiență YSL completă, există, de asemenea, și o zonă de personalizare, pe lângă surprizele constante pe care magazinul le va oferi pe tot parcursul anului.

Deschiderile din această perioadă în Băneasa Shopping City confirmă încă o dată faptul că suntem o destinație premium de shopping. Segmentele de fashion, beauty, parfumerie și sport sunt extrem de bine reprezentate pentru toate categorille de consumatori prin prezența unor branduri recunoscute la nivel internațional. Vom continua și în acest an să susținem prin strategia de diversificare nevoia publicului de a accesa produse premium. Ne bucurăm că, în ciuda contextului socio-economic pe care il traversăm, continuăm să le oferim clienților noștri noutăți relevante, acces la magazine și produse aflate doar aici, în exclusivitate.” a declarat Răzvan Marcu, CCO Băneasa Shopping City.

Noutățile continuă cu deschiderea magazinelor Various Brands, pe 31 iulie - și Sport Vision în luna octombrie, care vor completa oferta diversificată de magazine din categoria sport, ce conține în prezent 13 magazine dedicate segmentului.

Multi-brand-ul Various Brands este cunoscut pentru mixul efervescent de articole sport de la branduri de renume, potrivite unei largi palete de sporturi practicate și, totodată, adecvate stilului urban casual.

Sport Vision, lider în vânzările de încălțăminte, îmbrăcăminte și echipamente sportive multibrand împărțite pe categorii de sporturi din regiunea Balcanilor, împreună cu magazinul BUZZ Sneaker Station,  destinația iubitorilor de sneekers și streetwear, inspirată de cultura urbană, -  ce vor avea rolul de flagship al brand-urilor si vor cuprinde cel mai nou concept de magazine, desfășurat pe o suprafață de 1.200 mp.

Tot în luna octombrie Băneasa Shopping City anunță și deschiderea magazinului Boss, prestigiosul brand fashion de lux diversificând astfel portofoliul bogat de branduri premium.

Îmbunătățirea permanentă a mixului de chiriași sustine natural binecunoscutul tag-line „All in the Name of Fashion”, Băneasa Shopping City rămânând în continuare locul în care au loc cele mai importante premiere din industria de fashion și beauty.

  • Newsletter Zile și Nopți:

Newsletter