HARD ROCK CAFE, reper experienţial bucureştean

Ştiaţi că?

  • Primul restaurant Hard Rock Cafe a fost deschis in iunie 1971 când doi americani care trăiau în Londra și-au propus să aducă gustul burgerilor de acasă pe pământ englezesc?
  • Compania este cel mai mare expozant al obiectelor care au aparținut marilor artiști, transformând toate locațiile în adevărate muzee ale muzicii? În prezent colecția numără peste 80.000 de piese expuse prin rotație în toate cele 184 de restaurante din lume.
  • “Piatra de temelie” a colecției a pus-o Eric Clapton. Acesta era client fidel al restaurantului din Londra și a făcut cadou proprietarilor o chitară cu autograf, pentru a fi agățată deasupra mesei lui. După câteva zile, proprietarii au primit o altă chitară și un bilețel semnat de Pete Townshend de la The Who: “chitara mea e la fel de bună ca a lui”.

Hard Rock Cafe București a fost deschis în urmă cu 12 ani și aici puteți admira peste 300 de obiecte originale, chitările lui John Lennon, Richie Sambora, Tomi Iommi, Chris Squire și a lui Bruce Springsteen, ținute de scenă purtate de Michael Jackson, Elton John, Robbie Williams, Rod Stewart, Madonna, Prince, Tina Turner și Steve Tyler.

hard rock

La petrecerea de deschidere din 2008 a cântat Holograf și toți membrii trupei au donat câte un obiect personal pentru colecția de suveniruri, devenind prima formație românească ce a intrat în circuitul celui mai mare muzeu de obiecte din lumea muzicii.

În ultimii ani, la colecția Hard Rock s-au adăugat și alte articole oferite de muzicieni români: un vinyl semnat de membrii trupei Cargo, chitara lui Cornel Ilie, o cămașă ce i-a aparținut lui Cristi Minculescu şi vesta din piele purtată de Nicu Covaci în concerte aproape 30 de ani.

vesta nicu covaci

“Hard Rock Cafe este un loc în care toată lumea este binevenită. De altfel, motto-ul nostru, <Love all, serve all>, este extrem de sugestiv în acest sens. În timp, am devenit un reper pentru iubitorii de burgeri, dar și pentru cei care apreciază muzica live, găzduind peste 1500 de concerte. Alte puncte de atracție sunt magazinul de suveniruri și, bineînțeles, atmosfera și serviciile.

Anul acesta ne-a adus tuturor schimbări și ne-a testat capacitatea de adaptare. Noutățile sunt introducerea serviciului de livrare și lansarea pachetului cu produse ready to cook la domiciliu - Premium Barbecue Box. Dar ceea ce a rămas și va fi mereu la fel, este faptul că suntem aici să oferim experiențe de 5 stele gurmanzilor și fanilor muzicii de calitate.” - Marius Băban, Director General.

  • Newsletter Zile și Nopți:

Newsletter