George Clooney - o figură emblematică a Hollywood-ului

Pentru că în data de 19 noiembrie se sărbătorește Ziua Internațională a Bărbatului, începem o serie de articole dedicate unor bărbați celebri care și-au asociat imaginea cu branduri de renume.

George Clooney este o altă figură emblematică a Hollywood-ului și exemplul perfect că unii bărbați, pe măsură ce îmbătrânesc, arată din ce în ce mai bine - are 60 de ani și nu degeaba porecla sa este Gorgeous George. A jucat în cel puțin 72 de filme și este printre puținele personalități care au fost nominalizate la premiile Oscar la 6 categorii diferite, doar Walt Disney și Alfonso Cuarón se mai pot mândri cu acest lucru.

George Clooney în „Syriana”

A câștigat statueta de aur pentru rolul din „Syriana” (2005), dar și pentru cel mai bun film cu „Argo” (2012). Între 2006 și 2009 Clooney a fost inclus de revista Times în lista celor mai influente 100 de persoane din lume. Nu s-a mulțumit doar să joace și să facă filme, ci este unul dintre marii actori care se folosește de popularitatea sa pentru a schimba lumea în bine, militând pentru drepturile comunității LGBTQ+ și pentru limitarea accesului la armele de foc. De asemenea, de-a lungul timpului s-a implicat în foarte multe cauze umanitare și a încercat, cât a putut, alături de lideri politici să oprească mai multe conflicte din Africa. De altfel, începând cu 2008, Clooney a fost numit Mesager al Păcii pentru Națiunile Unite.

Vezi aici și care sunt cei mai de succes bărbați din  România: www.barbatidesucces.ro

După mai multe relații eșuate cu multe actrițe de la Hollywood, Clooney s-a logodit în 2014 cu Amal Alamuddin, o avocată pentru drepturile omului. L-a doar câteva luni distanță s-au căsătorit în Veneția, iar în 2017 au devenit părinții a doi gemeni: Ella și Alexander.

George Clooney și Amal Alamuddin

NESPRESSO, CAFEAUA CARE SCHIMBĂ LUMEA

În 2006, Nespresso a început colaborarea cu George Clooney și de-a lungul timpului i-a plătit foarte mulți bani pentru ca acesta să fie ambasadorul brandului de cafea de lux - în jur de 40 de milioane de dolari. Însă, ce a început ca o simplă campanie publicitară s-a transformat într-o misiune de a schimba lumea.

În primul rând, în 2013 Clooney a anunțat că folosește o parte din banii primiți de la Nespresso pentru a ține un satelit deasupra Sudanului, iar cu acesta îl supraveghea pe dictatorul de acolo, Omar al-Bashir (îndepărtat de la putere în 2019), împotriva căruia actorul a dus numeroase campanii pentru ca Națiunile Unite să-l sancționeze cât mai aspru pentru atrocitățile comise.

 În al doilea rând, Clooney nu este doar imaginea acestui brand, ci a devenit și membru în Consiliul Consultativ pentru Sustenabilitate. Din această poziție, Clooney a dorit să transforme Nespresso în cel mai responsabil brand de cafea, iar campania Made with Care stă mărturie a acestui lucru. Prin ea, brandul de cafea de lux dorește să arate că doar prin grija pentru fermieri, pentru pentru condițiile în care aceștia lucrează și pentru mediu înconjurător poți obține o cafea de calitate.

Ascultă AICI și podcastul Bărbați de Succes powered by NIVEA MEN

  • Text de Gruia Dragomir.

  • Newsletter Zile și Nopți:
 

Newsletter